eindelijk!! - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Jolanda Veen - WaarBenJij.nu eindelijk!! - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Jolanda Veen - WaarBenJij.nu

eindelijk!!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

16 December 2011 | Nederland, Nieuw Appelsga

pffff na heel lang wachten heb ik eindelijk bericht. Ik ga naar Kentucky naar de stad Louisville.
Bij een gezin een alleenstaande moeder met 5 kinderen en 2 honden haha. Ik heb heel lang moeten wachten en heb veel gezeurd en geklaagd maar ik ben wel blij met de plek. Maar nu moet de turbo erop, want ik ga 29 december al weg. Ik had de keus of 23 december of 29 december... 23 december kwam wel heel vlug dat is namelijk volgende week vrijdag. Dat ging mij echt iets te snel dus koos ik voor 29 december. Dan heb ik nog even de tijd om de dingen te doen die ik wil doen en kan ik hier nog kerst vieren. Helaas moet ik volgende week iedere dag werken behalve zaterdag dus ik heb zaterdag nog, dan dinsdag en woensdag om mijn koffer te pakken de laatste aankopen te doen, afscheidsfeestjes te organiseren en de laatste dingen doen voor vertrek.
Het komt nu wel angstig dichterbij en niet alleen dat, ook het vliegen dat vind ik wel minder: vliegen. Een kleine 8 uur ongeveer. Maar daar sla ik me wel doorheen haha.
Alles is nu dus op z'n turbo over 2 week ben ik al in Amerika en 3 januari ga ik naar school.
Veel zin in maar het is ook superspannend.

X
Jolanda

• 16 December 2011 - 22:16

Jolanda Van Der Veen:

Hey meissie
    Het aftellen is nu echt begonnen. Ik tel met je mee haha,vindt t net als jij super spannend xxx mama

• 19 December 2011 - 19:46

Lucy:

Fijn dat je eindelijk weet waar je naar toe gaat, gaat wel erg snel, maar ja ook minder tijd om er tegen aan te hikken.

• 28 December 2011 - 17:59

Mieke:

hey jol, morgen ga je eindelijk, het feestje was weer goed verzorgd en gezellig. Veel plezier en goede reis.
    Dikke kus van ons xxx
    Mieke

• 29 December 2011 - 10:31

Marcel:

Hey Joppie
    hoop dat je een goede flucht hebt gehad. Geniet van jou verblijf in de usa en succes op de High School.
    Knuf en dikke tut, Marcel, Ryanne, Maurice en Amber

• 29 December 2011 - 17:14

Laura:

Hey, Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je een warm welkom hebt gehad! Hoor wel van je X

• 30 December 2011 - 11:53

Rianne!!:

Zet hem op meid!!

• 30 December 2011 - 14:18

Jaap:

Yeah je bent er!! Doe je best en hou ons op de hoogte!!

• 30 December 2011 - 14:28

Marijke:

Alles goed gegaan?
    Het word vast super leuk! Eerst even wennen. Dikke Kus

• 30 December 2011 - 17:23

Corrie Kooi:

Hallo Jolanda, mag eht zo of moet het in het Engels?
    Hoe is je reis gegaan? Ben heel benieuwd. Gisteravond ben ik nog even bij Saskia geweest en die heeft me verteld hoe het afscheid is gegaan.
    Ik had niet anders verwacht, afscheid nemen blijft lastig.
    Veel succes daar en tot gauw.