Onderweg - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Jolanda Veen - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Jolanda Veen - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

30 December 2011 | Nederland, Nieuw Appelsga

Zo ik ga weer een blog schrijven zowel leuk voor mezelf als voor jullie. At the moment zit ik in het vliegtuig heb helaas geen internet maar wel genoeg films, muziek, games etc. Ik vermaak me dan ook prima. Reis verloopt goed hoef nog maar 5 uur en 53 minuten. Als ik door het raam kijk is het 1 grote zee wit heel mooi. Helaas ligt mijn camera in de trolley boven in de bagageruimte en kan ik er nu niet bij anders had ik zeker een foto gemaakt.
Ik wil iedereen bedanken voor het antiheimwee boek heb het al helemaal gelezen en hier en daar een traantje weggepinkt. 
Over tranen gesproken die heb ik heel veel gelaten vandaag. 
Ik ga eerst terug naar dinsdag avond. Mijn 1e afscheidsparty voor alle vriendinnen dat was echt geweldig. Super gezellig en mooie dingen gekregen(wat overigens helemaal niet nodig was) s'avond niet al te laat op bed want ook op woensdag was er een kleine party. Ik heb s'ochtends mijn poncho in ontvangst genomen waar ik echt super blij mee ben, want nu in het vliegtuig is hij lekker warm.
Heb nog veel mooie dingen gekregen een ituneskaart, shampoo, een molen, een lekkere koek, pindarotsjes, tijdschriften, gelukpoppetje mij fout als ik nu iets vergeet. SORRY
Koffer gepakt wat natuurlijk wel handig is. Haha en natuurlijk had ik weer kilo's te veel oeps dan er maar wat uit en er nog maar wat uit want 25 kilo is ja niks.
S'avond nog met ryanne bezig geweest met wat muziek en films wat dus niet nodig was geweest aangezien ik hier in het vliegtuig superleuke films en muziek heb maar het is wel tof voor als ik daar ben. 
Om een uur of half 1/1 uur lag ik op bed. Nog een kleine 5 uur aan slaap voor het grote avontuur begint. Het gevoel dat je net ligt te slapen en de wekker al weer gaat dat had ik ook maar goed er staat een groot avontuur te wachten en hij roept haha. Om goed half 7zat ik in de auto op weg naar Schiphol. Het was lekker rustig op de weg dus in 1 keer doorgesjeezt, en dan ben je op Schiphol gauw inchecken, bleek dat ik teveel kilo's had -.-*, nog wat rondstruinen en dan echt afscheid nemen.  Toevallig kwamen we nog bekenden tegen wat ook wel afleidend was.
Toen was de tijd voor afscheid gekomen en ik heb een hekel aan afscheid maar goed ik wil dit dus dan krijg ik dit erbij.
Zo schrijvend schiet ik weer vol. Van iedereen afscheid genomen en maar richting de paspoortcheck nog een paar keer omdraaien na de controle nog een keer en dan sta je er helemaal alleen voor. Goed. Focus. Waar moet ik heen op naar gate G5 een heel stuk gelopen en eindelijk was ik bij G okee nu de papieren nog, na alles gedaan te hebben en te wachten tot ik kon instappen had ik nog even lekker de tijd dus nog even naar de wc de laatste check en toen mocht ik ook al instappen. Stoel gevonden natuurlijk de rest ophouden want ik wou nog wat uit mijn koffer en anders moet ik straks staan en daar had ik geen zin in. Op zich leuke buren ik mocht alles pakken maar moest daarna ook zoet zijn haha. Nou dan wachten totdat iedereen zit en dan ga je weg. Dag Nederland!! America here I come.
Zit al een redelijk poosje in het vliegtuig en ben het meer dan zat maarja ik moet nog wel even...
Al 2 films gezien gLee the concert movie en daarna the princess and the frog. Is eigenlijk best wel een leuke film... ^^.
Ooh ik bedenk me net dat ik foto's kan maken op mijn iPad dus zal ik proberen er 1 te maken van het uitzicht, zo mooi.
Ik moet me nog wel even zoet zien te houden nog 5 uur en 35 minuten haha.
Eindelijk uit het vliegtuig en dan heb je 9 uur gevlogen en dan mis je je aansluitende vlucht =(.
Zucht ik wist gewoon dat dit zou gebeuren maar goed. Op naar de informatiebalie om een andere vlucht te nemen.
Dus via Charlotte naar Louisville en niet aankomen rond een uur of 7 maar gewoon vieshard om 12 uur.
Al met al dus niet echt een leuke dag maar goed.
En dan wil je je koffer halen en dan staat hij in een kantoor die op sloot is kan het nog erger?? Ja dat kan want ik kon mijn gastgezin niet vinden uiteindelijk maar gebeld en kwamen ze me ophalen.
In elke reis die ik maak gaat wel wat mis en ik heb het nu al gehad dus dat scheelt weer haha.

Best wel een maf idee dat het in Nederland nu half 4 is terwijl het hier half 10 is.
Nou ik ga weer afsluiten. Waarschijnlijk naar de mall vandaag =)
En voor iedereen alvast an happy newyear

Liefs Jolanda 

Ps de foto word hem niet helaas te donker =(

  • 30 December 2011 - 19:02

    Alice:

    mooi verslag Jo, ga me ook maar ff aanmelden zodat ik het in de mail krijg, zodat ik niks mis :D

    jij ook alvast gelukkig nieuw jaar he!!

    xx Alice (een verdwaalde reisleidster xD)

  • 30 December 2011 - 19:03

    Jaap:

    Zo hej wat een verhaal.... Ik vind het wel leuk dat je heel huids bent aangekomen! Ik wens je super veel plezier nu zo en als je school begint! Ik wacht op een nieuwe blog van je!!

    Xxx Jaap

  • 30 December 2011 - 19:26

    Marcel:

    He joppie,
    Ondanks de tegen slagen vint ik het super toppie meid, ben trots op je.

    Dikke tut van ons

  • 30 December 2011 - 19:38

    Oma Bekius:

    Hallo Jolanda, Ik vind het super van jou dat je dit avontuur doet. Bedankt voor het leuke verhaal. En geniet er van.
    Tot het volgende bericht
    Opa en oma Bekius.

  • 30 December 2011 - 21:16

    Mieke:

    sorry als ik nog een kado vergeten ben??? Wat had je aan tijdens de reis, duh ;)
    Zonder gekheid, een hele belevenis. Ben blij dat je veilig bent aangekomen in je nieuwe huisje. Erger kan het niet worden toch, of is dit de goden verzoeken. Fijn uiteinde en tot je volgende blog. Dikke kus xxx

  • 30 December 2011 - 21:22

    Mama:

    He meis, het is echt leuk om te lezen wat je allemaal doet, Vanmiddag al even geskyped. Ik hoop dat je regelmatig even tijd hebt om te bloggen zodat wij weten wat jij allemaal beleefd aan de andere kant van de wereld. Say hi to your hostfamily from me...love you xxx mama

  • 31 December 2011 - 09:20

    Sjouke:

    Wow Jolanda, ondanks dat het niet echt mee zat in het begin, ga je gewoon vrolijk door. Je bent een echte winnaar! Ik kijk er ook naar uit om meer blogs te lezen, want -ik moet zeggen- die schrijf je best wel lekker weg :)
    XXX

  • 31 December 2011 - 09:54

    Gerrie:

    Hey, fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Nog even genieten van je vrije dagen en dan ¨back to school¨. Fijne jaarwisseling!!

    XXX

  • 31 December 2011 - 15:53

    Corrie Kooi:

    Hallo Jolanda, ik heb je verhaal met veel plezier gelezen en wat goed van je dat je helemaal alleen hebt gered. Vlucht gemist en dan je gastgezin niet kunnen vinden, lekker stressen zo.
    Ik heb het spandoek gezien, erg leuk dat je zo ontvangen wordt. Dat voelt al goed toch?
    Voor nu wens ik je een goede jaarwisseling toe, ze knallen hier behoorlijk hoor. Af en toe ziet de straat er blauw van.
    Tot de volgende keer... lieve groet, Martin en Corrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw Appelsga

Mijn eerste reis

Een halfjaar High school

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2012

Weer thuis.

19 Juni 2012

laatste maand.

29 April 2012

April doet wat ie wil

31 Maart 2012

Spring

15 Maart 2012

A lot is going on!
Jolanda

Actief sinds 06 Nov. 2011
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 20833

Voorgaande reizen:

29 December 2011 - 27 Juni 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: